جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۶۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
فرماندار تهران در مراسم تحلیف اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر تهران:

تلاش شهرداری و شورای شهر بسیاری از گره‌های پایتخت را باز کرد

فرماندار تهران با حضور در مراسم تحلیف اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زحمات اجرایی شهرداری تهران و نظارت شورای شهر تهران در سال گذشته گفت: اقدامات انجام شده تاکنون بسیاری از مشکلات شهری تهران را مرتفع کرده است.
به گزارش خبرنگار شهر، همرمان با آغاز مراسم تحلیف اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران عیسی فرهادی فرماندار شهر تهران گفت: با پایان کار شورای شهر تهران  1414 مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد 163 مصوبه با مخالفت فرمانداری تهران در کمیته تطبیق همراه بود که از این تعداد 101 مصوبه دوباره  توسط شورا اصلاح شد و 61 مصوبه باقی ماند  که از این تعداد 19 مصوبه با نظر فرمانداری و 15 مصوبه با نظر شورای شهر نهایی شد و 25 مصوبه در حالت معلق قرار دارد.
وی افزود: برگزاری همزمان انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در فصل خرداد ماه  با توجه به گرمای تابستان کاری بسیار سخت و دشوار بود با این وجود در انتخابات شوراها دو میلیون 700 برگه رای  به صندوق ها ریخنه شد که از این تعداد 500 برگه سفید بود.
در جلسه امروز، دکتر محمد باقر قالیباف - شهردار تهران، دکتر مرتضی تمدن، استاندار تهران و حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران حضور یافته‌اند.
همچنین31 عضو جدید شورای چهارم که بخشی از آنها را اعضای دوره سوم شورای شهر تهران تشکیل می‌دهند در مورد انتخاب هیات رییسه شورای شهر تهران به عنوان اولین دستور جلسه اقدام خواهند کرد و پس از آن برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل در مرقد مطهر حضرت امام(ره) حاضر می شوند.

نظر شما